niedziela, 2 lutego 2014

WAŻNE! :)

Witajcie moje skarbeńka! <3
Wiem,że znowu się zawiedliście na mnie, bo przestałam dodawać rozdziały ale zapomniałam hasła , próbowałam wszystkiego i nic do tego nowa szkoła i pełno nauki!:<
ALE OFICJALNIE REAKTYWUJE TEGO BLOGA! (reaktywuje? wtf?! co ty pieprzysz Karla lol)
MAM NADZIEJĘ,ŻE MI WYBACZYCIE?:<
Teraz będe dodawać Rozdziały reagularnie!CZYLI CO TYDZIEŃ NA WEEKEND!ALBO PRZY wyjątkowych okazjach w tygodniu <3 (chyba,że wypadnie mi coś ważnego , ale poinformuje was o tym)WOHOOOO! KTO SIĘ CIESZY?xd
PROSZĘ WAS JEŚLI CZYTACIE DAJCIE KOMENTARZ, NIE WAŻNE JAKI! NAWET KROPKĘ!XD KARNEGO! COKOLWIEK! Chcę wiedzieć ilu z was czyta i naprawdę to motywuje! ;p
I jeśli piszecie z anonima a macie twittera to podpiszcie się nickiem z tt PROSZĘ! :<
A JEŚLI JESTEŚCIE TU NOWI! TO ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI INFORMOWANI ! ;)

Dziękuje za poświęcenie czasu na te wypociny uufff! ;3 DO ZOBACZONKA!(No nie dosłownie hehe)

5 komentarzy:

  1. Ja czytam dalej ! @markie_streets

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ;) @forevermindSWAG

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czytam @Kara_OneSmilex

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyytam, oczywiście, że czytam, jak taki zajebisty to jasne, że czytam XDD <3 dodawaj kolejny rrrrozdział ;3 <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  5. co prawda przeczytałam już całe w oryginale, ale cholernie lubię to opowiadanie i z chęcią przeczytam jeszcze raz ;D cieszę się, że do nas wróciłaś !!!! :* <3 @Bieburrx .

    OdpowiedzUsuń